2020年10月11日星期日

親親大自然

同查理、佢男友同Eddie 去大埔蝶豆花園!
好難得約到去玩~可惜Yuki 無去🥺
我地大埔墟食完早餐就搭車出發!
好彩我地一早去!
我地餵草泥馬🦙BB~
本來話20分鐘!
但我地玩時無人餵,我地影相影左好耐!✨✨


之後就去玩船仔
好攰!
又係根本住你踩,知你攰自然會上岸😂😂



之後影相~~
呢條友條痴線!
推到勁高!
我手又唔夠力,一衝落黎就仆街了...

我地去換蝶豆花飲品,入場仲包每人3個coins 夾公仔
兩位男士好勁!
12個coins 已經夾到2隻~~✨✨🦙


之後行左個花園一陣...好多都荒廢(定因為季節?所以無開)
唯一一朵盛放的向日葵..🌻


所謂的天空之好鏡,真係用鏡砌
仲要影時太陽曬到痴線!
眼都開唔到

搵到個位影相!好美~~✨✨✨✨


大概3點零走時先發現勁多人去!!
本來想留返啲卷再餵草泥馬
點知超多人!

沒有留言: