2008年11月1日星期六

蛤乸

看到《翡翠歌星賀台慶》,周子駒著的那件"蛤乸衣"(連身衣)
就想起早幾天我在轉場時突然有個男人走埋黎指著Garment 的catalogue講

男人:"有乜理由大人會有呢d連身衣?多數都係細路先有架嘛!"
(其實好忙的我要有禮貌的答他)
我:"宜家好多大人衫都有呢d款"
男人:"大人點著呀?通常細路先至有架嘛"
我:"係呀,大人都有呢個款,不過香港暫時未有…"
男人:"呢d衫通常o係少數舖頭先有得賣架嘛…"
唔耐煩的我:"我地咪係呢d少數嘅舖頭囉~"

之後,我完全沒有再理會過他
而他就轉攻Amy及Eva
但她們都沒理他
他於是全場走勻,不斷重複重複再重複
他去到CS counter 見到有顧客意見書
他…寫了!
然後,交給Kevin並重頭講多一次
(對,因此我聽他講了起碼5次)
我看得出Kevin明顯不耐煩但又要表現customer service,表情多尷尬~
最後Kevin接了意見書
但聽說是把它扔了~

所以,希望那位先生有看到今晚的《翡翠歌星賀台慶》
他就會知道其實大人衫真係會有連身的~

而他所說的連身衣是這裡

沒有留言: