2008年12月28日星期日

葉問

昨晚看完《葉問


可能我還是不太喜歡看武打片吧
其實劇情是吸引的
我亦不覺得有悶場
但,我並沒有覺得"好好睇","非常好睇"的感覺

看後感受是
1.熊黛琳的角色其實是多餘的
2.喜歡葉問的仔仔踩單車叫葉問郁手
3.喜歡李家棟大聲講:我唔係走狗,私はちゅうごくじんです。
4.樊少皇其實做得好出色,"他奶奶的"好笑~
5.原來王又南高過甄子丹咁多!(單眼皮的男生極易迷到我的)
6.池內博之真係好型~~~(我會看此電影都是因為他)


早於中學時代,因為同學zabrina 極迷他而令我留意這人
當時更因為一套《スペーストラベラーズ》(中譯:太空遊俠)而令我喜歡他呢
(但實情是當初是為了睇安藤政信及金城武)
直到現在已相隔8年,依然有型!
喜歡!

沒有留言: