2009年9月16日星期三

別了兩位嘉雲

放工去了107
入到去,覺得個場好大!
樓底超高~
而且好光猛…
BEAUTY枱…好細

我走了4個多月
H&B個場好像沒變過…
只變了2邊END CAP
反觀110
真係每天也在轉
(誇張了,其實是每個星期)

好想知文具那邊玻璃架是否由大嫂轉的

PAUL死守門口位
"我係107亞MIKE"返工個樣真的好正經
COOK講"END" CAP讀成"M" CAP
還有她設計的頸枕DISPLAY…好好笑~

-

實際是跟KAREN餞行
我顯得極度格格不入
16個人,只有我一個是110的…
雖然當中只有兩位新同事我不認識
但感覺,怪怪的
人太多了
我又想跟他坐,又想跟她坐
但我又不是主人家
怎能要求叫人家調位呢?!
最後,跟FLORA都談不及10句說話…
唉…
下次約去食飯搵少D人
但又可以講下心事、講下是非的

埋單$1354
15個人平均$90!!!
太平了~
感謝JAYLA 借半價卡給我
(我想107同事也同時感激我吧)

吃飽飽大家成為了"龍友"
不斷拍照
我沒有帶相機
懇請大家到時於FACEBOOK TAG我
感激~

-

JOSEPH 幫我買了我最愛的潘瑋柏
仲要好平,平到笑
(其實好大可能是JOSEPH記錯價錢)
但仍然感謝他~

-

去銅鑼灣再飲過
多了110的KAREN
(又係LAST DAY)
日又見到她,夜又見到她
還有POCKY等等
於TIMES等人時見到我的理想老婆
鳴謝JOSEPH幫我們拍照~
又見到JUDY
一個場地見到的人太多了
好耐無見過JUDY~

之後,其實都已經開始悶了
最嘈的幾位實在跟我們不太熟…
又,到酒吧不喝酒其實有點怪
不過,算吧~我都不想喝!
因此叫了"SUNSHINE"
1:XX AM就回家

-

於UNIQLO 買了副紫框眼鏡

special 價$39
戴後其實不好看
但價錢太吸引
忍不到就買了

沒有留言: