2008年5月10日星期六

火爆雪琪

午飯過後心情就不太好
不是同事與同事之間的問題
是客的問題!

客,好像有好多,而問的亦有很多
但真真正正買的少之又少…
最為激氣的有:
1:新返的腳部按摩器我已開了一個tester
但仍然有人拆一個新的去試
2:問我一些某貨品的問題,我答時…她走開
3:為何garment 的客人死都要找我/問我?!
而一班garment 同事又極度不願意的攞貨/叫我順便serve 埋客
!!!!!你唔夠人,我都唔夠人!
大家一場同事,唔好咁對我,可以嗎?!
不如出埋你份糧~

另一心情不太好的原因…
可能是…被他們評我的髮型似蘇飛!!
救命~~~我唔要!

沒有留言: