2008年5月13日星期二

需要冷靜

今天被收銀Amy發現我發脾氣
並說是第一次見我發脾氣…

唉…
即係,本人一向對轉場已經感到恐懼
而且手腳一向都是慢…~~~動作的
之後那些Acylic兜又要玩我
唔fit size已是一個問題
竟然仲要爛!!!
咁我用咩呀?!

好了,總算解決了那一堆Acrylic問題
接著再次Garment 客人走來問我!
!!!!!!!!!!!!!
唔係唔想幫,但係…
呀~~~~~~~~
算了,我會慢慢的改!

-

剛才想了想
想到有以下幾點令我暴躁的!
1:最近睡眠不太好,未至於失眠,但難以入睡
並且經常"擇"醒
2:壓力比較大(絕對不關於公事的)
3:7年之癢---想著日本之旅!

及証明我EQ其實都幾高(及証明最近我EQ低左!)
呵~

沒有留言: