2008年10月14日星期二

盤點過後 (二)

今天出現了不公平的事
大家都知道每位同事都攰到死
但如果要抖的,為何只有少數?
又為何我們check了又check而少數人在休息(可以說是睡覺囉)

然後明明編好了飯更
但又話要check哂該同事count的AREA才可以去食飯
令咱們的貨場冇人企(ok冇問題),貨場吉哂(都ok,冇問題!)
都要我們入倉數

為了可以食到飯,咱們都出盡法寶~

-

笑料又再發生
Cook有"三無"
1:無人理佢
2:無人認佢
3:無人要佢

最好笑的是今早她問天緯幾點返到屋企
但天緯沒理她,她再問天緯搭車幾錢
天緒仍然沒理她
但我問天緯幾點返到屋企就即時答我
之後Cook又講"無人理我"
(這說話我已聽過N咁多次!)

而checking時連Allen都走去同康講:不如調轉
(Allen 是part Cook,而我是part 康的!)

Cook得到一名稱----小Maki
當好聽到,認真地講了好幾次"我叫COOK!"

-

今天是Poko及Poly媽(還有其他同事)於107的last day了~
以後聽不到Poko 的笑聲了~
希望你們繼續努力吧

沒有留言: