2008年10月9日星期四

襪唔係得襪樣咩?

還高興可以去完office返公司可以claim車錢
的確,錢可以claim
但我遲到了!!

之後一大堆整理票
今天我負責了寫island的工作
手都軟,一大早已放棄寫整齊的字
寫到garment的accs.枱
我寫的字已潦到7彩

我跟Poko 完全漠視super的叮囑,兩個一齊搞張accs.枱
那堆襪全部一樣樣,但Jan code個個唔同
咱們對住那堆襪已經進入瘋癲狀態
一邊鬧,一邊談笑風生(對,絕對可以用談笑風生形容!)
因此,好熱~

最後9:15pm走(差點就day to night了~)

明天的我,9:30pm應該可以收工吧.......

沒有留言: