2009年1月25日星期日

失策

從未試過如果失策
明明將校好了鬧鐘
而我又清楚記得它的確有響過
但…我又再睡
直到李太衝門而入問我返工返幾點

李太:你返幾點架今日?
我:1PM
李太:宜家12:20PM 啦,咁你仲唔起身?!
我:下,真係架?!

而我跳落床的時候…
實在忘記了之前的睡姿
一站直身體,右膝就痺了
然後,整個人跌到地上

李太極為緊張
而我粗略估計,我會遲約45分鐘
頂多一張warning 加補鐘
所以不斷叫李太放心,根本就是小事嘛

好,早餐都沒吃、眼都沒弄就出門
哈哈,原來有人跟我一樣遲到!
同病相憐啊~
最終本人,遲了27分鐘!

-

晚上已經早了到Garment 摺摺摺
但最後走12:30am!
大家OT 了3小時之多!

我,之後,返早!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言: