2009年6月6日星期六

同陽光玩遊戲

2009年06月05日 星期五
多謝天公啊
真的好好天,仲熱到癲!





一大顆人剛剛遇著啱啱都是放假
於南丫島同陽光玩遊戲
嗯,實質本人並不知道會在沙灘同陽光玩架囉
以前只是觀光之餘同陽光接觸…



到書虫吃他們的午餐
我的午餐早在11am吃過了
甩底王文先生所賜令我這麼早就吃了…





(芒果乳酪芝士蛋糕,$30.好味但好膩…而且份量十足)

臨到沙灘買了一條短褲
此時,已經被X咁多隻蚊叮到手腳…
又因為不懂游泳再加上姨媽到
所以在沙灘上乾煎~
而Maki 就一直拿著傘遮太陽





文生買的黑鬼太陽油,但本人曬唔黑嘅?!
我想曬黑啊!


乾煎2-3小時可以做甚麼呢?
拍照、拍照、曬太陽…

之後到109
參觀了Atelier的"小禮物"








-

第一次於馬駒家打牌贏到咁多$
由唔夠錢食飯到有錢剩搭車返屋企
(但我是行返屋企的!)
多謝各位善長…

我會努力減肥的~

沒有留言: