2008年1月25日星期五

有機打

天氣再次凍到死!!!寒いです
今早未起床已經頭痛....但又要搞passport

用了半小時搞好我的passport
現只等2月23號取回~
我的日本之旅又邁進了一步!
放下了心頭"小"石

回家玩wii
Mario & Sonic奧運會的確好玩!
但何解我用親peach 公主實包尾?
最想玩的cooking mama竟然load到玩唔到...
可憐....
最最出奇是原來林太給我的wii內有2隻game
wii sports賤兔2 (都是非正版的...)
又有得玩賤兔囉~~~

最近想玩的有超執刀
我的新年會圍繞著wii
"賣飛佛"~~~

沒有留言: