2008年4月28日星期一

唔食藥得唔得?!

我想,如果香港多幾個像我這類的人
做醫生的大概要轉行了!
話雖如此,世上仍有不少因為不想返工而call sick 又迫住睇醫生的人…

計下計下,原來我對上一次睇醫生是在05年4月的一次覆診
再正確點應該是04年12月到診所求診
詳細的不說了,都是留院照胃鏡、輸三包血…

像昨天病到這樣,我依然沒有睇醫生
只是晚上吃過兩次藥
而到今天下午都再沒有吃過藥…
到李生、李太從大陸回來
李太就迫我吃藥
更說:"你又唔睇醫生,我咪做你醫生囉!"
要知道,我最怕就是吃藥!曾說過寧願打針都不吃藥~
決定了~明天不會再吃藥!

呀~~吃完藥,現在我有點暈…
好暈…

沒有留言: