2008年2月7日星期四

初一必做之事

晚上到西貢拜年
8個月沒返過西貢了!
今晚依然打邊爐...


之後有"威尼斯"賭局玩大細

輪住做莊
我輸了$11,但這是做莊贏回來的錢

亞嬸和表姐送的賀年禮品都好好味!
回到家就食了~

(表姐於日本買的!)


(亞嬸送的很好味)

3 則留言:

Jacky 說...

祝妳新年快樂, 好開心係相見到妳爸爸同媽咪. 祝佢地身體健康啦.

妳寫錯字啦, 妳輸錢果個 GAME唔係"大細", 係"大小"呀.

Jacky 說...

唔記得左幫我同妳家姐同姐夫講, 新年快樂啦.

SUKI 說...

恭喜發財呀~
我收到你畀我個msg架!
希望承你貴言!
咁都畀你發現我家兩老...哈哈(相信只有你知道佢地係邊個!)

至於我家姐同姐夫的恭賀說話...點解你唔自己SEND MSG畀佢?!
不過,我都會代你同佢地講啦!~放心