2008年2月14日星期四

情人節的花

今早又再與彩虹返早~
她今天是個garment 人~

-

公司有3位同事收到花
最最最好笑的是彩虹
一直說男朋友無表示,不會送禮物
突然叫她收花卻不願意
又說樣衰怎樣怎樣....
還叫送花人把花帶走
太好笑了!
到放工還用紙袋入起它(還把它倒轉擺)

-

見到亞強,自動投案
強:我未畫到枝花呀…
我:唔緊要啦
強:一係你畀個號碼我,我整枝花畀你
我:真係?點send?!!!
強:都係唔好啦,費時你男朋友話點解有個男人send枝花畀你....
我:我都冇男朋友…
強:畀你男朋友知就唔好…
我:我都話我冇男朋友…

講了好多次
依然他有他說,我有我說…
原來亞強都會口花花!

-

今天好像比平日多了情侶逛街
替他們感到快樂!

沒有留言: