2008年2月11日星期一

實Q

今天fill貨時突然有人從後給我一封利是
原來實Q叔叔給我的~~
昨晚屈他給我們利是,今天真的有一封
多謝~

-

而另一位可愛的實Q---亞強,今天和我的對話
強:你地有咁多蠟燭賣嘅?
我:係呀,之前放o個度架嘛!因為情人節就到所以擺出黎....
強:情人節你應該有花收啦~~
我:下???點解會有?都冇人送啦!
強:冇理由我清楚過你喎 (<--到現在依然唔明咩意思!)
強:唔會冇呀?!
我:咁一定係你送畀我啦!
強:好啦...到時我送一枝畀你.....
我:真係?!
強:........我畫枝玫瑰畀你啦....
我:都好~

完!

除了那個只會望女仔和那個來自"福建大學"的實Q外
其實他們都是好好的!

沒有留言: